back to basics

Gode tidsløse basic t-shirts. Klassisk afslappede look.
Weekday er et genialt sted for basic tøj til en meget fair pris.

Jeg har bl.a. købt 2 t-shirts, bl.a. denne model “Jonas Tee”, og så har jeg også købt en stribet “Kurt Tee” (Ikke den på billedet).

Herudover har jeg også været på indkøb ved Acne Jeans (Pop Classic i Army-grøn) og Won Hundred (Som på billedet herunder).

Won Hundred t-shirt med folder på ærmerne og brustlomme "style: Raw". Jeg har købt en i army grøn.

For at fuldføre looket fandt jeg også et par rå Tiger jeans Pistolero på udsalg.
Så skal der bare tilsættes en rå læderjakke

 Kilder: denimaniac.com, weekday.com

Skriv et svar

